Jom Meluncur Di Laut Dengan Koleksi H&M Summer Conscious

Apabila berbelanja ketika membeli pakaian renang boleh menjadikan kita stres dan kecewa kerana berkemungkinan kedai kegemaran anda tidak mempunyai gaya yang sesuai untuk anda atau pakaian renang yang anda suka itu tidak mempunyai saiz anda. Tetapi anda jangan risau kerana anda boleh memilih pakaian renang kesukaan anda daripada koleksi Women + Waves X H&M Summer... Continue Reading →

5 Sebab Kenapa Wanita Sukakan Lelaki Poket Tebal

Wanita lebih cenderung untuk memilih lelaki yang mempunyai kewangan yang stabil atau digelar lelaki yang berpoket tebal. Tetapi tahukah anda, tak semua wanita yang memilih lelaki yang berpoket tebal untuk dijadikan pasangan itu mata duitan. Ada beberapa faktor yang menyebabkan para wanita memilih lelaki berpoket tebal berbanding hal-hal lain. #1 STABIL DALAM EKONOMI DAN KERJAYA... Continue Reading →

Komik Lawak 18 Ke Atas (20 Gambar)

Komik Lawak 18 ke atas ini bukan lah apa yang anda fikirkan, komik lawak 18 ke atas ini adalah mengenai kehidupan seorang wanita yang nampak canitk di luar tapi bila di rumah jauh bezanya. Menurut pelukis komik lawak ini Murrz Studio, wanita adalah manusia, sama seperti kaum lelaki. Namun kebanyakkan kaum lelaki, terutamanya yang bujang,  menanggap... Continue Reading →

Vivo Lancarkan Y51s Dengan Sokongan Rangkaian 5G!

Vivo juga tak ketinggalan untuk keluarkan smartphone terbaru mereka dibawah siri Y iaitu Vivo Y51s di China baru-baru ni guys. Apa yang menariknya, smartphone terbaru dari Vivo ni juga menyokong rangkaian 5G. Maklumlah, sekarang ni semua jenama smartphone yengah berlumba untuk keluarkan model yang menyokong 5G. Tapi apa yang sedihnya, di Malaysia kita masih belum... Continue Reading →

KARISMA KAPOOR Memang Dah CANTIK Sejak Kecil. Buktinya, Lihatlah Koleksi Gambar Zaman Kanak-Kanaknya Ini!

Comelnya Karisma Kapoor ketika kecil! Memang tidak dapat dinafikan lagi akan kecantikan asli yang dimiliki oleh aktres Bollywood tersohor ini. Kecil-kecil lagi dah cantik dan lincah menari. Lihat saja koleksi gambar throwback ini yang sering dikongsi oleh Karisma Kapoor di Instagram peribadinya. Sangat comel! Berkulit putih mulus, berambut ikal dan yang paling mahal adalah sepasang anak mata... Continue Reading →

Mister Potato buat comeback, 3 perisa epik serlahkan gaya superhero amigos!

Sememangnya diakui, di sebalik kunyahan snek Mister Potato mampu mengimbau kembali nostalgia lampau. Lebih syok, bila terkenang zaman kanak-kanak! Berebut snek Mister Potato dengan adik-beradik sebab satu mana cukup, kan? Hola-amigos! Kalau korang sebelum ini rasa yang cip kentang Mister Potato dah cukup hebat dan gempak, jangan terkejut kalau kemunculan semula mereka lebih luar biasa... Continue Reading →

Genap 51 Tahun, JLO Amal Diet Salad & Elak Kafein Demi Badan Ramping!

JENNIFER LOPEZ DI USIA 51 TAHUN Wow, cemburu tengok bentuk tubuh ideal Jennifer Lopez! Bukan saja langsing, siap ada six-pack. Kalau baru berusia 30an dan memiliki tubuh macam ini memang tiada apa yang menghairankan pun. Maklumlah, masih muda dan bertenaga. Tapi bila umur sudah mencecah 51 tahun dan dikurniakan tubuh seksi seperti ini, masuk kategori... Continue Reading →

Daun Saga & Daun Kencur Rahsia DATUK SERI ROSSA Kekal Sihat Dan Bertenaga

Penglibatan Datuk Seri Rossa dalam dunia seni bukan suatu yang baharu. Terkenal di Malaysia apatah lagi di negara kelahirannya, Indonesia melalui lagu dan suara yang merdu. Mempunyai tubuh yang kecil, penyanyi lagu pudar ini nampak muda daripada usianya sebenar. Apabila ditanya tentang rahsia kecantikannya, Sejujurnya, saya tidak mempunyai rutin kecantikan yang terlalu complicated. Saya mengamalkan penjagaan... Continue Reading →

5 Tip Langsai Hutang & Pinjaman Menjelang Hari Gaji, Siap Ada Lebihan Duit Simpanan Lagi

Menjelang hari gaji setiap bulan, hati jadi gelisah tak keruan. Jari-jemari sibuk berkira, bukan sebab membilang duit simpanan tapi sisa yang bakal tinggal selepas tolak pinjaman. Kadang bakinya 10% pun tak sampai dek banyaknya komitmen bank yang perlu dibayar. Bayangkan tanpa pengurusan yang bijak, anda mungkin terlepas untuk menabung simpanan mahupun kegunaan kecemasan. Majoriti masyarakat... Continue Reading →

15 gaya tidur kucing di atas pokok, lenanya mereka tidur bagaikan seolah-olah berada di atas tilam empuk pula

Pernah anda kehilangan kucing anda kerana mereka tidur di merata-rata tempat? Ada kucing yang walaupun disediakan tempat untuk tidur mereka adakalanya lebih suka tidur di luar rumah. Ada yang suka terbaring di depan rumah, ada pula yang suka ambil angin di rumput belakang rumah dan ada juga yang gigih, siap panjat pokok semata-mata untuk dapatkan... Continue Reading →

Website Powered by WordPress.com.

Up ↑